Zoek in ons assortiment:







Houd mij op de hoogte


Email:

FAQ



Hoe kan ik bestellen bij VinoVis?
Tijdens het winkelen in de digitale wineshop van VinoVis kunt u de producten selecteren door op de 'bestellen' button te klikken. U komt hierna op een offerte aanvraag formulier terecht. Selecteer vervolgens het gewenste aantal dozen, het artikelnummer en de naam van de wijn. Via 'Terug naar de wineshop' kunt u verder winkelen en indien gewenst meer producten selecteren. Wanneer u alle gewenste wijnen geselecteerd heeft vult u de benodigde NAW gegevens en eventuele vragen in en klikt u op de button 'Offerteaanvraag verzenden'. VinoVis zal na ontvangst de offerteaanvraag uitwerken en deze naar u terugzenden. Uw bestelling is pas definitief wanneer u accoord gaat met de aan u toegezonden offerte. U ontvangt altijd een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Kan ik telefonisch bestellen?
Natuurlijk kunt u uw bestelling telefonisch doorgeven aan VinoVis. Wij zullen u vervolgens per mail een bevestiging sturen die u voor accoord aan ons retour dient te mailen.

Kan ik afleveren of ophalen?
VinoVis biedt u de mogelijk de bestelde producten af te laten leveren dan wel zelf op te halen bij VinoVis in Ridderkerk. Zelf ophalen is alleen mogelijk na (telefonisch) overleg vooraf.

Kunnen bestellingen naar een postbusadres verstuurd worden?
Helaas, bestellingen kunnen niet naar een postbusadres worden verstuurd.

Hoe kan ik betalen bij VinoVis?
U kunt bij bestellingen via de website van VinoVis betalen via iDeal. Betalingscondities t.b.v. wijnproeverijen en wijngeschenken zullen wij seperaat met u bespreken.

Wat zijn de levertijden?
VinoVis bezorgt, na ontvangst van uw betaling, de bestelling in principe binnen 8 kalenderdagen bij u thuis. Afhankelijk van de omvang van de bestelling kan hiervan afgeweken worden. VinoVis zal dit tijdig met u afstemmen. In principe wordt uw bestelling één keer aangeboden. Indien u tijdens de afgesproken levertijd niet aanwezig mocht zijn dan kunt u de bestelling 24 uur later afhalen bij VinoVis.

Wenst u de wijn sneller?
Laat het ons weten, we vinden zeker een oplossing!

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen normaal €12,50 per bestelling. Bij spoedopdrachten en grote verzendingen kunnen afwijkende verzendkosten in rekening worden gebracht.

Wie verzorgt de bezorging van mijn bestelling?
VinoVis verstuurt uw bestelling in Nederland met een eigen transporteur. Vooraf wordt een afspraak gemaakt betreffende de gewenste levertijd. Wij hanteren een bezorgmarge van max. 2 uur.

Kan ik een geplaatste order annuleren?
Geplaatste orders kunnen alleen uiterlijk 72 uur vóór aflevering kosteloos worden geannuleerd. Op speciaal voor u bestelde producten of gereserveerde proeverijen hanteren wij te allen tijde een 20% annulerings fee. Annulering kan alleen per email worden doorgegeven : info@vinovis.nl

Kan ik ook per fles bestellen?
Nee, VinoVis levert alleen hele dozen in de originele verpakking. Dit zijn over het algemeen dozen van zes of soms 12 flessen. VinoVis levert al haar wijnen tegen zeer competatieve prijzen.

Flessenbreuk tijdens het transport. Kan dat?
VinoVis controlleert bij aflevering uw bestelling. Breuk kan dus in principe nietvoorkomen. Mocht er tijdens aflevering breuk geconstateerd worden dan wordt deze aan u gecrediteerd.

Overige vragen?
Voor alle overige vragen kunt u contact opnemen met VinoVis via e-mail: info@vinovis.nl Voor vragen over bestellingen, verzoeken wij u het ordernummer te vermelden. Wij zullen alle vragen zo snel mogelijk beantwoorden.